Monday, 31 December 2012

KENANGAN 2012

POST KALI NI AKU NK TUNJUK GAMBAR JE...
GAMBAR2 FENOMENA 2012 YANG AKAN SENTIASA AKU KENANGI...
ENJOY!!!!


MY BELOVED FAMILY IN OUR FAMILY TRIP TO SARAWAK




KELAS YANG PALING GILER DAN PALING BISING DI SEPTECH
MERUPAKAN KELAS AKU JUGA...
KENANGAN BERSAMA TIDAK AKAN KU LUPA...
MOGA PERSAHABATAN KEKAL SELAMANYA...
4 KEJURUTERAAN MEKANIKAL 1
IN MEMORIES ALWAYS...




MEMORIES WITH MY OLD SCHOOL FRIENDS...
WALAUPON KITA SUDAH MENINGKAT DEWASA...
JGN LA MELUPAKAN KAWAN KITA KETIKA KECIK DAHULU...
BATCH 96 RULES!

SAMPAI SINI JE LAH POST AKU...AKU HARAP TAHUN 2013 AKAN MENJADI TAHUN YG LEBIH BAIK DARI 2012..
2012 IS THE GREATEST YEAR SO FAR IN MY LIFE...

THX FOR READING...AND PLS PRAY FOR ME...NEXT YEAR SPM...OMG!!!

PEACE NO WAR


No comments:

Post a Comment